ישראל פרוש: "עז רצוני להישאר ראש העיר באלעד"

המהדורה המרכזית No Comments on ישראל פרוש: "עז רצוני להישאר ראש העיר באלעד"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לגדסי בקול חי: לגבי חלוקת הערים המסתמנת: "בפעם שעברה שדיברנו הייתי בפתח ביתו של אחד מגדולי הרבנים הספרדים, אמרתי שאני מתפלל שיהיה לי הצלחה עם הרב אריה מכלוף בן אסתר ולא אקבל ממנו סטירות, עז רצוני להישאר פה, אבל הדברים יצאו מהקשרם כאילו אני רוצה לתת סטירות חלילה"

צילום: Yossi Aloni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד,ישראל פרוש לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "בור ששתינו ממנו לא נירק עליו. חברת קווים שיפרה את התחבורה, אבל החודשים האחרונים היו כישלון, יתכן שזה לא באשמתם, אבל גם שקלתי תביעה ייצוגית נגדם. בעבר היו המון אוטובוסים שכורים, כעת באים אוטובוסים כתומים. חלקם ירוקים וזו בשורה טובה, יהיו קומותיים, דאבלים, מטרופולין באו עם רוח טובה לטובת התושבים"

"בציבור החרדי צורכים הרבה תחבורה ציבורית. יש כאן המון צעירים מתחת לגיל 18. צר לי שמפוצצים פה סלעים סביב כל העיר. בונים 6000 יח"ד, יו"ר ועדת תו"ב אמר לי שמוציאים עוד כ-3000 יח"ד ויש עוד תכנונים לאזור המסחרי".

לגבי חלוקת הערים המסתמנת: "בפעם שעברה שדיברנו הייתי בפתחו של רב ספרדי, אמרתי שאני מתפלל שיהיה לי הסכם עם הרב אריה מכלוף בן אסר עז רצוני להישאר פה, אבל הדברים יצאו מהקשר".

האזינו

 



0 תגובות